Monday, December 6, 2010

Kecundang Lagi :) 2 November

Hari sui lagy buad kau kawan , HAHA , flyy tak ingat dunia lah katakan , HEHE , laen kali bia EX5 maen dengan EX5 , legend dOk blakang sebab da kate pun legend kan , bia EX5 setelkan jea , tengOk kan da kecundang , naseb baekk takde kereta time uh , kalau tak memang tatau ah jadi cumne , tuh pun helmet dah pecah , kalau tak pakai helmet memang pecah kepala kau kan , HAHA , faizal ah paling terOk , padahal dOk belakang jea , yang kau plakk bOle brguling atas jalan , HAHA , gentle dOe time uh memang aku tak perasan kOrang excident , aku speed jea pastu aku dengar cum nset jatuh , pastu aku tengOk side mirrOr eppy dah berenti ngan budak EX5 tuh , dengan selamber aku U turn kt situ , da laa wrOng way , lagy speed , AHAHA,
Tapi kitee srOnOk gak hari tuh en , lepas excident terOs gy jalan istana flyy lagy , tempat biase kitee singgah SHELL TITIWANGSA , HAHA , pOrt biase tuh klau kua jalan² , pape pun jangan flyy lagy dOe , ingatlah Orang tersayang :)

Credits To : Faizal , Wandi ( Mat Pet )
p/s aku sayang kOrang dOe , kite kan KAWAN :)

No comments:

Post a Comment